┌⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┐
Дистанційна освіта — це можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь-який зручний час.
Головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, включно з наявними в Інтернеті.
└⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┘
Переваги дистанційного навчання під час карантину:
- можливість використовувати велику кількість ресурсів та джерел для навчання;
- постійний доступ до матеріалів;
- нагода навчатись в зручних умовах та у зручний час;
- економія часу на дорогу та збори;
- більша зацікавленість і включеність батьків у навчання;
- можливості для організації креативних завдань.
Недоліки дистанційного навчання під час карантину:
- доступ до цифрових ресурсів та наявність якісного інтернету посилюють освітню соціальну нерівність;
- така освіта розрахована на самостійних дітей;
- низькій ступінь концентрації у дітей молодшого шкільного віку, (не сприймають інформацію більше 10-20 хвилин);
- велике навантаження на зір;
- моральне навантаження на вчителів, коли немає постійного зорового контакту з учнями;
- вчителям потрібно залучати новий методичний матеріал: презентації, відеоматеріали тощо;
- відсутність соціалізації.
Поради для дистанційного навчання:
- Онлайн-квач
Діти дуже уважно слухають одне одного, щоб не пропустити свою чергу. Починає вчитель: дає вправу на обчислення будь-кому з класу. Учень озвучує відповідь і далі має «заквачувати» наступним запитанням-прикладом однокласника.
- Рефлексія за прочитаною книгою
Вчитель дає завдання дітям прочитати оповідання чи невелику книгу, озвучує дату презентації. У зазначений час учні обговорюють прочитане. Під час уроку кожному учню для мінівиступу надається регламент до трьох хвилин. За цей час школярі озвучують, які фрагменти їм сподобались і чому вони рекомендують (чи ні) прочитати цю книжку іншим.
- Веселі паузи-руханки та «гнучкі» уроки
Дитина, яка більшу частину дня проводить біля екрана, рухатися має обов’язково. Тож дозвольте учням самостійно обрати плейліст для динамічних пауз-руханок — список композицій ви отримуєте заздалегідь, а потім щодня вмикаєте певний трек.
Немає коментарів:
Дописати коментар