Сторінки

Дистанційне навчання

 

                                 ┌⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┐

 Дистанційна освіта — це можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь-який зручний час.

    Головним завданням дистанційного навчання є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, включно з наявними в Інтернеті.

                            └⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┈⇿┘

Переваги дистанційного навчання під час карантину:

  • можливість використовувати велику кількість ресурсів та джерел для навчання;
  • постійний доступ до матеріалів;
  • нагода навчатись в зручних умовах та у зручний час;
  • економія часу на дорогу та збори;
  • більша зацікавленість і включеність батьків у навчання;
  • можливості для організації креативних завдань.

Недоліки дистанційного навчання під час карантину:

  • доступ до цифрових ресурсів та наявність якісного інтернету посилюють освітню соціальну нерівність;
  • така освіта розрахована на самостійних дітей;
  • низькій ступінь концентрації у дітей молодшого шкільного віку, (не сприймають інформацію більше 10-20 хвилин);
  • велике навантаження на зір;
  • моральне навантаження на вчителів, коли немає постійного зорового контакту з учнями;
  • вчителям потрібно залучати новий методичний матеріал: презентації, відеоматеріали тощо;

  • відсутність соціалізації.

Поради для дистанційного навчання:


  • Онлайн-квач

    Діти дуже уважно слухають одне одного, щоб не пропустити свою чергу. Починає вчитель: дає вправу на обчислення будь-кому з класу. Учень озвучує відповідь і далі має «заквачувати» наступним запитанням-прикладом однокласника.
  • Рефлексія за прочитаною книгою

    Вчитель дає завдання дітям прочитати оповідання чи невелику книгу, озвучує дату презентації. У зазначений час учні обговорюють прочитане. Під час уроку кожному учню для мінівиступу надається регламент до трьох хвилин. За цей час школярі озвучують, які фрагменти їм сподобались і чому вони рекомендують (чи ні) прочитати цю книжку іншим.
  • Веселі паузи-руханки та «гнучкі» уроки

    Дитина, яка більшу частину дня проводить біля екрана, рухатися має обов’язково. Тож дозвольте учням самостійно обрати плейліст для динамічних пауз-руханок — список композицій ви отримуєте заздалегідь, а потім щодня вмикаєте певний трек.


Немає коментарів:

Дописати коментар